Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Διάφορα, κυρίως δυσάρεστα, αλλά και…

Στόχος αντιεξουσιαστών και άλλων στοιχείων του περιθωρίου, προφανώς έχει γίνει η Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας.

Η Νομική, το σχολείο του δικαίου, κατά τα φαινόμενα έχει μπει στο μάτι ορισμένων, πολύ λίγων ατόμων, οργανωμένων ή ανεξάρτητων, ακριβώς διότι αποτελεί παραγωγική μονάδα λειτουργών της δικαιοσύνης.

Στις Νομικές Σχολές των πανεπιστημίων σπουδάζουν και από αυτές αποφοιτούν οι λειτουργοί της δικαιοσύνης, είτε αυτοί γίνονται δικηγόροι, είτε εξελίσσονται ως δικαστικοί λειτουργοί, συμβολαιογράφοι, νομικοί σύμβουλοι και συμπαραστάτες κλπ.

Τα γράφω αυτά διότι, μετά την μετακίνηση από την Κρήτη και την εγκατάσταση στο ιστορικό κτίριο της Νομικής τριακοσίων λαθρομεταναστών, από οργανώσεις δήθεν αλληλεγγύης, είχαμε και εισβολή περιθωριακών στοιχείων στη Σχολή, διακοπή της γραπτής εξέτασης των φοιτητών, βάρβαρο σχίσιμο κάποιων γραπτών φοιτητών και άλλες αθλιότητες.

Στο μεταξύ, η δικαστική αρχή κινήθηκε ήδη, όχι μόνον κατά των διοργανωτών της μετακίνησης των λαθρομεταναστών από την Κρήτη και την βίαιη εγκατάστασή τους στο υπό ανακαίνιση ιστορικό κτίριο της Νομικής, με παράλληλη άρση του ακαδημαϊκού ασύλου, αλλά και κατά του πρύτανη για ολιγωρία και άλλα τινα.

Αυτή είναι η κατάσταση στον τομέα των καταλήψεων και του ασύλου, στην οποία, δυστυχώς, λέγεται ότι είναι αναμεμιγμένοι και φοιτητές ή πιθανόν, μόνιμοι φοιτητές… συνταξιούχοι που παρατείνουν χρόνια και χρόνια…τις σπουδές τους, μόνο και μόνο για να μπαινοβγαίνουν στα Α.Ε.Ι. με σκοπό πρόκληση ανωμαλιών, «τσαμπουκά» και παρεμπόδιση της προόδου της μεγάλης, της συντριπτικής πλειοψηφίας των νέων που διψούν για μάθηση και σπουδές.

Πρόκειται, με άλλα λόγια για… επαγγελματίες σκοταδιστές και για εχθρούς του ασύλου διακίνησης ιδεών και μετατροπής του σε άσυλο παράνομων στοιχείων. Τι καταφέρνουν;

Ήδη, η πλειοψηφία του πολιτικού κόσμου και η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών, τάσσονται υπέρ της κατάργησης του ασύλου που άλλωστε, δεν ισχύει σε καμιά άλλη πολιτισμένη χώρα.

Οι συγκοινωνίες έχουν γίνει εφιάλτης, τύραννος και βασανιστής των κατοίκων Αθήνας – Θεσσαλονίκης και όχι μόνον. Μια μικρή ομάδα ατόμων, συνδικαλιστών, προφανώς υποκινούμενη από κάποια πολιτικά κέντρα, έχουν βάλει στόχο τη διάλυση των αστικών συγκοινωνιών και του Ο.Σ.Ε., που ο ελληνικός λαός έχει αποκτήσει με θυσίες.

Συνεχείς απεργίες και μάλιστα επαναλαμβανόμενες και κυλιόμενες και στάσεις εργασίας, έχουν κάνει μαρτύριο τη ζωή των πολιτών.

Περιφρόνηση των νόμων, προσβολές στις κοινοβουλευτικές διαδικασίες, στην ίδια τη Βουλή, στην ίδια την Δημοκρατία οπωσδήποτε αποσκοπούν στην δημιουργία ακραίων καταστάσεων και, πιθανόν, όπως τελευταία λέγεται, στο ξεπούλημα των συγκοινωνιών σε ιδιώτες μεγαλοεπιχειρηματίες ή ίσως σε εταιρείες πολυεθνικές όπως κατά το αλήστου μνήμης παρελθόν, το οποίο οι νεώτεροι δεν γνώρίζουν, η «Πάουερ» {είχε την ελληνική ονομασία Η.Ε.Μ., δηλαδή Ηλεκτρική Εταιρεία Μεταφορών (τραμ)}, οι ηλεκτρικοί σιδηρόδρομοι που ανήκαν σε μεγαλοκεφαλαιούχους και ξένους, η περίφημη «ΟΥΛΕΝ» που εκμεταλλευόταν την υδροδότηση της Αθήνας κ.ά.

Είναι άραγε αυτοί οι στόχοι των αδιάλλακτων εργατοπατέρων, αυτών που παριστάνουν τους προστάτες των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες;

Είναι αυτός ο σκοπός των κυρίων «συνδικαλιστών» που, εκτός των άλλων, οδηγούν τους «υπηκόους» τους στην ένδεια, στην πείνα;

Αν πράγματι είχαν σκοπούς αγαθούς και φιλεργατικούς, θα υπολόγιζαν τα χαμένα μεροκάματα και την κατάσταση στην οποία έχουν φέρει τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους και μάλιστα μέσα σε οικονομική κρίση.

Θα υπολόγιζαν την κοινωνική αναταραχή που προκαλούν, το χάλι που δημιουργούν, το οποίο έχει οδυνηρό αντίκτυπο σε όλες τις κοινωνικές τάξεις, κυρίως δε στο εμπόριο.

Έφθασαν στο σημείο να βουλώνουν τα μηχανήματα ακύρωσης των εισιτηρίων και να συμβουλεύουν το επιβατικό κοινό να μην πληρώνει αν και όταν, σπανίως βέβαια, κινούνται τα αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς!

Δηλαδή, εξάρθρωση, χρεοκοπία και πλήρης διάλυση των συγκοινωνιών!

Ας ελπίσουμε πως τελικώς θα πρυτανεύσει η λογική και οι «εργατοπατέρες» θα αλλάξουν τακτική. Διαφορετικά, είναι αναπόφευκτη επέμβαση της δικαιοσύνης. Δυστυχώς…

Είναι πολλά τα κακά, τα άσχημα, που συμβαίνουν στην ταλαίπωρη πατρίδα μας. Είναι πολλά τα δεινά της, τα δεινά του ελληνικού λαού που οφείλονται στις, έκνομες τις περισσότερες φορές, δραστηριότητες μικρών ακραίων και περιθωριακών μειονοτήτων και ανεγκέφαλων στοιχείων.

Ωστόσο, υπάρχουν και καλά σημάδια.

Υπάρχουν σαφή δείγματα βελτίωσης της δημοσιονομικής μας κατάστασης και της ανάκτησης της αξιοπιστίας μας σε όλο τον κόσμο, κυρίως στους οικονομικούς κύκλους της Ε.Ε. και στο Δ.Ν.Τ.

Τα Spread για τα ελληνικά ομόλογα αποκλιμακώθηκαν, στο Χρηματιστήριο Αξιών σημειώθηκε σημαντική άνοδος, οι αρμόδιοι της Ε.Ε. εκφράζουν εμφαντικά την εμπιστοσύνη τους στην Ελλάδα και την οικονομία της, η οποία, είναι βέβαιοι ότι γρήγορα θα ανακάμψει.

Πρόκειται για μια επιτυχία της κυβέρνησης Παπανδρέου που βαδίζει στον σωστό δρόμο και για ένα αξιοθαύμαστο αποτέλεσμα των θυσιών του ελληνικού λαού που υποβλήθηκε και υποβάλλεται σε θυσίες για την σωτηρία της χώρας από την χρεοκοπία. Ήδη το ελληνικό δημόσιο χρέος οδηγείται σε μεγάλη μείωση με την επαναφορά σε χαμηλή τιμή των ομολόγων μας.

Κλείνω με μια ύστατη έκκληση στους «εργατοπατέρες» των συγκοινωνιών, να αλλάξουν τακτική και να αναλογισθούν τις πολύ σοβαρές ευθύνες τους έναντι των εργαζομένων του κλάδου τους, του ελληνικού λαού και ολόκληρης της Ελλάδας.

Η κυβέρνηση δια του αρμόδιου υπουργού κ. Ρέππα, επανέλαβε :

1) Ο δημόσιος χαρακτήρας των συγκοινωνιών θα διατηρηθεί και θα εξασφαλισθεί

2) Δεν πρόκειται να χαθεί ούτε μία θέση εργασίας.

Ας βάλουν λοιπόν μυαλό, γιατί στο τέλος οι ίδιοι οι εργαζόμενοι του κλάδου θα τους στείλουν εκεί που πρέπει…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου