Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Βοηθούν τύπος και ΜΜΕ;

Οι θυσίες του ελληνικού λαού, κυρίως των εργαζομένων σε συνδυασμό με τις δραστήριες και τις σωστά μελετημένες ενέργειες του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης, άρχισαν να φέρνουν τα πρώτα ευχάριστα αποτελέσματα.
Ακούραστος ο Γιώργος Παπανδρέου, κυριολεκτικά «όργωσε» και συνεχίζει να «οργώνει» την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο, με ένα και μοναδικό στόχο, την σωτηρία της χώρας από την χρεοκοπία, την ανάκαμψη της οικονομίας μας και την αποκατάσταση της αξιοπιστίας και του κύρους της Ελλάδας.
Και ενώ τα πράγματα άρχισαν να «πηγαίνουν καλύτερα έξω» και τα επιτόκια δανεισμού μας στις αγορές ήδη υποχωρούν με ταυτόχρονη άνοδο του χρηματιστηρίου και κάποια σταθεροποίηση της θέσης του ευρώ έναντι του δολαρίου, η βοήθεια στο κυβερνητικό έργο από το εσωτερικό μέτωπο, από τον ελληνικό τύπο και γενικότερα από τα ΜΜΕ, δυστυχώς είναι πολύ μικρή για να μην πω μηδαμινή και ανύπαρκτη.
Τα δημοσιεύματα του τύπου κάθε άλλο παρά για την αισιοδοξία τους διακρίνονται, ενώ οι τίτλοι των εφημερίδων είναι από ουδέτεροι μέχρι απαισιόδοξοι ή αρνητικοί, πράγμα που δεν βοηθά καθόλου το αγωνιζόμενο λαϊκό μέτωπο και την κυβέρνηση που χρειάζονται ενθάρρυνση και στήριξη για την τελική έκβαση του δύσκολου αγώνα που θα πρέπει να είναι και θα είναι αίσια.
Αντί λοιπόν να τονωθεί η αγωνιστικότητα της κυβέρνησης και η βοήθεια που ο λαός παρέχει με την κατανόηση και τις θυσίες του, ο τύπος εμφανίζεται με πρωτοσέλιδους πηχυαίους τίτλους σαν αυτούς που συνέλεξα από τις Κυριακάτικες εφημερίδες της 28ης Μαρτίου :
· «Νέοι φόροι και απολύσεις από το Δ.Ν.Τ.»
· «Νέα μέτρα προ των πυλών. Τα 7 αγκάθια των Βρυξελλών»
· «Καραδοκεί το Δ.Ν.Τ. για να εφαρμόσει τους όρους του»
· «Τρία χρόνια στο σταυρό»
· «Νέα μέτρα από τα βαμπίρ του Δ.Ν.Τ.»
· «Τρίτο κύμα μέτρων»
· «Γολγοθάς 100 ημερών»

Είναι μερικοί από τους τίτλους των Κυριακάτικων εφημερίδων που, βέβαια, δημοσιεύθηκαν κυρίως σε φιλοκυβερνητικές ή ουδέτερες εφημερίδες, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Ανάλογη είναι και η ειδησεογραφία, τα σχόλια των «παραθύρων» και η όλη παρουσίαση του κυρίαρχου οικονομικού θέματος από την τηλεόραση, ενώ και το ραδιόφωνο δεν πάει πίσω.
Είναι λοιπόν βοήθεια αυτή στον μεγαλύτερο οικονομικό αγώνα που έχει δώσει η Ελλάδα, μεταπολεμικά;
Αν νομίζουν οι νέοι, αλλά και οι πιο παλιοί ενεργοί συνάδελφοι που πλαισιώνουν τύπο και ΜΜΕ, ότι με την γραμμή που χαράσσουν και εφαρμόζουν, βοηθούν και στηρίζουν τον πανεθνικό αγώνα για την έξοδο από την κρίση, είναι γελασμένοι.
Ωστόσο, αναμφίβολα απορρίπτουμε την άποψη πολλών που ισχυρίζονται ότι η καταστροφολογία και η κινδυνολογία πουλάνε και τα αφεντικά των ΜΜΕ, έχουν μοναδικό τους στόχο, την δεκαρολογία, το κέρδος.
Απορρίπτεται αυτός ο ισχυρισμός, αλλά από μέρους μας τονίζεται ιδιαίτερα, ότι η Ελλάδα έχει γνωρίσει μεγαλύτερες, χειρότερες και τραγικότερες κρίσεις και τελικώς βγήκε νικήτρια.
Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά ο λαός μας που και τώρα θα βγει νικητής.