Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Ηλεκτρικός

Ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος (Η.Σ.Α.Π.) που λειτουργεί περίπου 100 χρόνια, δεν σταμάτησε τα δρομολόγιά του, ούτε θυμάμαι και να τα μείωσε, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, ακόμη και κατά την κατοχή, τον εμφύλιο και πάμπολλες άλλες συμφορές που έπληξαν αυτό τον τόπο. Δυστυχώς τα μειώνει τώρα τον Σεπτέμβριο του 2011 και πάλι δυστυχώς με κυβέρνηση Γιώργου Παπανδρέου και υπουργό Μεταφορών τον κ. Ραγκούση που σαν… οδοστρωτήρας ισοπεδώνει τα πάντα απ’ όπου περνάει, σε όποιο υπουργείο τον τοποθετεί ο πρωθυπουργός, «προστάτης» και υποστηρικτής του.

Οι επιβάτες κατά εκατοντάδες περιμένουν στις αποβάθρες με υπομονή 15 – 20 λεπτά και (άκουσον - άκουσον) ακόμη και μισή ώρα, να περάσει το τρένο για να πάνε στις δουλειές τους!!

Και αυτό, διότι ο κ. Ραγκούσης και η εποπτευόμενη από αυτόν διοίκηση του Η.Σ.Α.Π. απογύμνωσε τον οργανισμό από προσωπικό και, βέβαια, έβαλαν και το χεράκι τους οι συνδικαλιστές…

Αυτή είναι η κατάσταση.

Πρέπει να ντρεπόμαστε.

Καταφέρανε κάποιοι κ. Παπανδρέου επί των ημερών σας, επί των ημερών που σας ψηφίσαμε εμείς, ο λαός, το ΠΑΣΟΚ για κυβέρνηση, να ξεχαρβαλώσουν ακόμη και τον αιωνόβιο ηλεκτρικό σιδηρόδρομο.

Θα τρίζουν τα κόκαλα του Γέρου της Δημοκρατίας, του παππού σας κ. πρωθυπουργέ, του μεγάλου Γεωργίου Παπανδρέου και του επίσης μεγάλου πατέρα σας, Ανδρέα Παπανδρέου.

Υ.Γ. Τι να πω για τον πρόεδρο των ταξιτζήδων κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο τον πάλαι ποτέ μυαλωμένο νουνεχή και μετρημένο συνδικαλιστή;

Τι να πω;

Φαίνεται η κακή συναναστροφή με τους ανθρώπους της ΝΔ, τον χάλασε…

Με τις τελευταίες του δηλώσεις έδειξε πως έχασε την αίσθηση του μέτρου, εκτροχιάστηκε και όπως λέει ο λαός μας, «ξεσάλωσε», «έκοψε καπίστρι…»